Неділя, 13.07.2025, 00:52 | Головна | Реєстрація | Вхід |
|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема:Путешествие
по сказкам А.С.Пушкина
Тема
урока: Порядок действий
при списывании предложений
с орфограммами слабых позиций.
Тема
урока:Закрепление изученного
материала.
|
2 класс
Тема. Сложение
и вычитание многозначных чисел в разных системах
счисления. Решение задач.
|
ТЕМА:
Таблица умножения и деления на
5.
ЦЕЛЬ: Составить таблицу умножения и
деления на 5. Закреплять умения решать
примеры и задачи на табличное умножение на 2, 9.
Развивать логическое
мышление, вычислительные навыки,
умение анализировать.
ОБ |
Давайте, ребята, учиться считать:
Делить, умножать, прибавлять, вычитать.
Запомните все, что без
точного счета
Не сдвинется с места любая
работа.
|
ТЕМА: Где работают родители, кто они по профессии. Значимость
их работы для других.
ЦЕЛЬ: Расширить знания
детей о мире
профессий; формировать
интерес к профессиям; воспитывать уважение к их труду.
|
Підручник Гаєвський О.Ю. "Інформатика 7-11 класи" |
Інтегрований урок з розвитку зв’язного мовлення, позакласного читання, музики та образотворчого мистецтва. 2 клас.
Тема: Симетричні форми. Практична робота «Світ комах».
Мета: Дати певний об’єм знань про життя метеликів. Навчити малювати у різній техніці. Розвивати образне мислення, увагу, фантазію, художньо-естетичний смак у процес |
Урок природознавства,
4 клас Мета: продовжувати
формувати уявлення про поверхню Землі, її зображення на карті, уміння
читати карту і працювати з нею, сформувати уявлення про океани Землі;
розвивати пізнавальний інтерес, висвітлити значення океанів та
використання їх багатств людиною; уміння працювати з додатковою
літературою; |
Одним із вагомих компонентів творчих здібностей учнів є рівень сформованості просторової уяви, яка виступає формою відображення навколишнього світу. Вільне оперування просторовими образами є тим фундаментальним вмінням, яке об’єднує різні види навчальної та трудової діяльності. |
|
 |  |